Hockey

Igår blev det klart att Hv kommer få möta Lhc i kvarten. Inget lag jag hade hoppats på att dom skulle få möta men för att bli bäst måste man även slå dom bra lagen. Hv hade behövt ta ett jävla poäng mot Luleå igår men lyckades tyvärr inte så då missa dom chansen att få välja lag. Det kommer bli tufft men jag hoppas dom klarar det. Jag vet att dom kan om dom bara vill.  Dom andra lagen ni får se och som jag kommer följa är:
Saik - Bif , Där Saik vinner eller börj vinna i alla fall.
Fbk - Modo, Där undrar jag hur Fbk tänkte när dom valde men vi får se hur det slutar. Jag hoppas på Modo.
Lhf - Fhc, Där lär Luleå vinna om inte något går riktigt fel.
 
Där har ni de andra lagen som är med under kvarten. Första matchen börjar på tisdag då Saik - Bif och Fbk - Modo spelar medan Lhf - Fhc och Hv - Lhc har sin första på onsdagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0