Tidlös

Har haft en sjukt bra helg med en massa fina vänner så tänkte berätta om de lite snabbt.
 
Fre: Lunchade lite med Vilma och Axel i Linköping. Hade inte träffat dom på super länge så var kul att äntligen få se dom igen. Efter de möte jag upp Oliver vid tåget runt fyra sen drog vi oss vidare till Norrköping för att kolla på teater som min kära vän Beppe var med i. Måste säga att den var sjukt bra och alla var kanon duktiga. Efter de hängde vi med till Beppes internat där vi låna en soffa under natten.
 
Lör: Vakna kvart i åtta av att Beppe klappa mig på armen så de var bara att gå upp så man skulle hinna med buss och tåg hem till Västervik. När man sen kom fram dit krama jag hejdå till Oliver och drog mig vidare för att kolla när bror min spela fotboll. Fick se en halv först halvlek sen var det vidare till akuten då men bror hade lyckats landa på sin axel. Satt där i två och en halv timme sen lämna jag över han till pappa för att jag var tvungen att dra och dusch inför 20 års fest för lilla Meijer. Fick veta sen att han hade fått en spricka i nyckelbenet och är borta från fotbollen i en månad. Så hans humör är inte det bästa just nu och jag tycker sjukt synd om han. Men, men jag drog som sagt på 20 års fest och hade det super trevlig med en massa härliga människor. Drog oss även ner på stan och träffa ett annat födelsedagsbarn som blev hela 21 år, men hon är lika snygg som för ett år sen. ;)
 
Sön: En sån där dag då jag bara låg i sängen/soffan hela jävla dagen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0