Sommartid

Mån: Vakna upp i en famn hos pöjken i Linköping. Drog oss ut på stan och käkade lite i det underbara vädret. Efter de drog vi en runda och handla lite kläder. Sen på kvällen tog jag bussen hem till Gamleby där min kära mor plocka upp mig och Hanna som jag "råka" få med mig hem. Vi startade grillen så där vid tio tiden och fixa lite kött med grillade grönsaker innan vi sen drog till sängs.
 
Tis: En mkt lugnt och härlig dag med en lång promenad innan Hanna sen drog sig hem. Ställde mig och baka lite runt fem tiden som jag sen tog med mig in till mormor och morfar där vi satte hos klistrade framför speedwayen för att se Västervik vinna mot Indianerna vilket vi också fick se. Sjukt bra kört va Västervik, Indiandera ska vi inte prata om hur dom körde.. Dom hade två förare som förskte rädd kvällen och en som var halv okej men de andra kunde lika gärna ha åkt hem.
 
Sen till idag: Vakna med huvudvärk och kände mig trött i hela kroppen så soffan har varit min vän så här långt. Får se om jag drar mig ut ikväll och träffar Tobbe lite annars händer inte så mkt mer idag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0