Välkommen tillbaka

Går dagen: Gick upp vid kvart i sex efter ca 2 timmars sömn. Var ganska så pepp då men sen så vände allt om och jag trodde jag skulle somna på Linköpings station. Gjorde ju inte de som tur var efter som att min pärla prata så mkt. Så blev att krama om henne och säga hejdå. Saknar ungen redan bara för att jag vet att vi inte ses på ett bra jävla tag. Resan gick i alla fal bra och tågen kom som dom skulle.
 
Idag: Mamma fick bli min väckarklocka idag och ringde mig vid halv åtta. Gick upp och åt frukost så nu ska jag väl fixa de sista och sen dra mig mot jobbet. Huvudet är inte alls med idag men jag har tagit panodil och hoppas på det bästa.
 
 
 
 
 


Kommentarer
elinn

saknar dig med snutt!
och du... fin bild! ;)

Svar: Den finaste! ;) <3
Erika

2013-01-03 @ 21:52:10
URL: http://www.nattstad.se/ElinnJL


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0