Så mkt kaos och så mkt lycka

Äntligen hemma i lägenheten efter att ha sovit på soffan hos kära Kaia och Amanda sen i fredags och en jävla kväll full med kaos. Klantig som jag är tappar jag nyckeln till lägenheten då jag lägger den i en trasig byxficka. Vi drar till lägenheten efter jobbet och letar efter den men hittar den ej. Tänker att jag men då skiter vi i den och väntar på att grabbarna kommer från Sverige med den andra. Dom sätter sig på tåget idag och när dom lämnar Östersund frågar Henke om nyckeln va med.. Det var den inte om vi säger så. Ja då möter jag upp dom två utan att veta vad fan vi ska göra.(ganska så trött på livet då) Tanken var ju att sova på ett motell men envsa som vi är drar vi till lägenheten och försöker få tag på någon som kan hjälpa oss. Henke går iväg och letar efter min tappade nyckel och efter ca 40 min så säger han "jag har hittat nyckeln, eller jag tror de" Springer till dörren och testar vriderom och dörren går upp. Tror aldrig jag har varit så lycklig över att få komma hem! Sen är nog lyckan mer stor att jag inte behöver lägga ut pengar på ett nytt lås. SÅ TACK SNÄLLA HENKE!!


Kommentarer
elinn

jäkla tur ni har då! ;)

Svar: Eller hur! ;) Henke är bäst! :D (ibland)
Erika

2013-01-10 @ 17:43:15
URL: http://www.nattstad.se/ElinnJL


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0