Det är du och jag!

Tårarna kom av lycka igår när jag fick ett sån fint sms av min pärla.
 
 
"Det är något som fattas.. Ja just det, DU FATTAS!
Jag saknar dig en massa världens bädsta du!
Du är min sol på dom mörka och regniga dagarna,
är du några mil ifrån mig så känner jag mig hur säker
och trygg som helst ändå för jag bär dig ALLTID inom mig.
Du är min andra halva, min "syster" min lilla bitch och min bästavän.
Du är världens bäsilibästa vän och jag älskar dig <3 "
 
 
 
 
Elinn min ängel, tack för att du är du och för att du alltid finns där.
Jag älskar dig Pärlan min! <3


Kommentarer
elinn

JAG ÄLSKAR DIG <3

Svar: o jag älskar dig!
Erika

2013-01-29 @ 19:26:51
URL: http://www.nattstad.se/ElinnJL


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0