Allting går upp för mig när solen går ner

De där med att packa går sjukt bra måste jag ju säga.. eller inte. Har tagit fram underkläder sen gav jag upp och satte mig framför datorn. Har sutit här och läst om Socionomprogrammet på olika skolor och gör det än. Ska ju söka in till de sen i mars men jag är inte helt hundra vilken skola jag ska sätta först. Det börjar bli mer klart men så tänker man fan tänk om jag inte kommer in på den skolan och måste gå i en annan. Men så tänker man vad kan gå fel när det finns två skolor jag skulle kunna tänka mig att gå. Eller ja det finns flera men Jönköpng oh Kalmar ligger högst upp. Men jag blir ju bara mer osäker när jag sitter här så nu slutar jag upp med de och drar och lagar mat sen MÅSTE väskan packas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0