En svår och jobbig grej

Plugg, plugg och mera plugg. Måste det vara så sjukt tråkigt att plugga till det där jävla körkortet. Tror jag pluggar mer nu en vad jag någonsin har gjort i skolan men ändå fattar jag inget. Men det är väl bara att kämpa på så jag kan bli klar nästa vecka. Som det känns nu så funkar körningen bra i alla fall så då behöver jag inte bry mig om den mer.
Men nog om de, igår var jag ute en sväng med min pärla och tog ett par glas innan jag drog mig vidare till killen min. Försöker hinna med att träffa så många jag kan innan jag tar mina väskor och far nästa vecka. Försöker få mig själv förstå, att om en vecka och lite till så lämnar jag landet under några månader men hur mycket jag en försöker så värkar jag inte fatta något. Jag går fram och tillbaka som om inget annat skulle hända. Men ändå vet jag det långt där inne och hur kul det en kommer bli så känner jag så mycket smärta.
 
 
Dom där flickorna jag kommer tänka extra mycket på.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0