Du min andra halva

Sitter och stirrar mig blind på tåg biljeten mot Norge. Boka, inte boka?
En del av mig vill verkligen åka och bara leva livet till max, men den andra delen "skrika stanna, gör det inte!"
Jag vet att jag kommer åka, men fy fan vad jag är rädd. Jag är inte rädd för de jag kommer möta men att förlora någon. Min största räddsla är att jag ska förlora min andra halva min bästa vän som alltid finns där men som börjar bli mycket gammal nu. Jag har aldrig inset de förs nu.
 
Jag älskar dig!
 
 
 


Kommentarer
elinn

snuttegullan <3
han kommer sakna dig helt klart men han skulle vara så glad för sin mattes skull också!

Svar: ja jo kanske de <3
Erika

2012-07-18 @ 00:55:33
URL: http://elinnjl.com
Josefin

åk Erika, det är en superduper grej att göra ju. Du fixar det :*

Svar: ja du har rätt, de kommer bli bra! :) <3
Erika

2012-07-18 @ 15:33:25
URL: http://josefiiinj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0