4 par!?!

Igår hjälpte jag min kära lilla vän Oliver med att boka en biljet till Palma sen vidare till Magaluf tillsammans med mig och Elinn. Ska bli helt underbart att åka iväg en hel vecka med två underbara saker och sen även möta upp en där nere. Jag förstår bara inte hur jag ska göra med alla mina skor.. jag får ha med mig högst 4 par enligt Elinn och ni som känner mig vet att fyra par är inget för mig. Men jag ska försöka ta med mig fler utan att Elinn ser. (Hjärtat du behöver inte läsa de jag precis skrev.) Men, men de blir säkert bra.
 
<3
 


Kommentarer
bästa vän

jag läste precis... INTE OKEJ 4 par som gäller! ;)

Svar: lalalala!!! ;)
Erika

2012-07-20 @ 00:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0