12-12-12 dra långt här ifrån!

Idag  är en sån där jävla dag då allt går imot mig.. Vakna men huvudvärk från helvetet, tog några panodil sen vidare till jobbet. När jag har varit där i 40 min så reser jag mig från stolen och känner hur sjukt jävla yr jag blev. Gick ut för att ta luft óch när jag sen kommer in så mår jag sjukt illa. Springer in till toan och spyr. ´Ja, då var det bara att packa ihop och dra sig hem. När jag ändå var på väg drog jag in till affären för att köpa mjölk och när jag ska betala så vill ju självklart inte mitt kort funka.. Men nu när jag äntligen är hemma och har lagt mig så kan inget gå mer fel täker jag.. men joho! Då vill ju inte min serie funka istället... Såå från och med nu ska jag bara ligga här och inte röra eller göra något.


Kommentarer
elinn

bara en skit dag för dig med idag hör jag.. bajs på allt hjärtat! <3

Svar: De kan ju bara bli bättre nu<3
Erika

2012-12-12 @ 19:25:22
URL: http://www.nattstad.se/ElinnJL


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0