En dag kommer allt bli bra igen

Då var man tillbaka i skolan igen då o min vecka ser ut att bli toppen!
Idag blev de först skolan o nu någon gång kommer Hanna o Elinn för att äta gott o glo på film med mig samt sova här.
Imorgon blir det att dra o kolla på Hämnden med klassen sen efter de blir det att äta ute med Vilma o Babbsan, sen vid fyra blir det gymet för att få i ordning på min rygg!
På onsdagen blir det skola sen hänger bästa Vilma med mig hem för en trevlig pizza kväll o så klart sova kvar.
Torsdag då är man ledig så då ska Vilma o jag leva livet!
Fredag blir det skolan igen då sen kommer två saknads smålänningar o hälsar på mig.
Lördag blir det att dra till skolan för att fixa lite inför julmarknaden sen vid två blir de att dra hem till Småland för att sedan dra iväg till Pumpen på kvällen med dom bästa!
Sist men inte minst söndag, en sån dag då jag kommer ligga död i min säng o glo tv o sen dra upp till Linköping igen. Så ser då min vecka ut, hoppas eran blir minst lika bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0