Du kan inte alltid vara lycklig men du kan heller inte alltid vara olyckig

Igår satt jag nästan i en bil hela dagen. Jag och min kära far drog iväg mot Visingsö för intervju om sommar jobb till mig. Kändes som om det gick bra så jag är nöjd. Sen efter de drog vi hem, jag packa en stor väska sen drog vi oss vidare till Gamleby där jag ska bo den här veckan i min morbrors hus efter som att han med familj är i Trysil. Lämna mina saker i huset sen körde Sofies snälla far in mig till Västervik där jag förfesta och fixa mig med fina vänner sen drog vi oss ut till Palle. Drog hem runt halv tre, tre och fick även med mig Ludde hem till brors lägenhet. Hade en sjukt grym kväll, så tackk ALLA som gjorde min kväll!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0